Peace and Love ÄÄÄÄÄGDE!

Haha men det visste jag redan att det skulle göra men i alla fall. Att vara funktionär var väldigt jobbigt, no clean town för mig nästa år säger jag bara. Tema dagarna var väldigt mysiga, man lärde känna massa folk och sprang omkring och hade det super trevligt. Det var väldigt fint väder hela veckan, förutom på onsdagen... men då hittade jag en alternativ sysselsättning, tatuering! Japps, jag tatuerade en fjäril på min fot. Jag har velat göra den länge, ända sen jag fick ett väldigt fult ärr haha men ärret syns inte längre utan är väldigt vackert (se bild). Sen började konserterna!!! Först ut var MIKA, han var väldigt bra, tummen upp för honom. Sen blir ordning på alla lite för mycket att komma ihåg (det fanns lite alkohol inblandad då blir det lätt så) men Robin var väldigt väldigt bra, jag är grymt imponerad av hennes framträdande. Kent var bättre än vad jag trodde att de skulle vara, jag somnade nämligen på deras konsert 2008, men den här gången höll jag mig vaken mer än väl. The Kooks var så underbart bra som jag trodde att de skulle vara, happyface på den! En rolig sak var att han (sångaren) blev bara snyggare ju mer konserten gick, skulle inte banga kan vi väl säga. The Hives är alltid bra, de är ju Sveriges bästa live-band av en anledning liksom. En lika kaxig Howlin Pelle stod på scenen utan bror sin däremot, besvikelse! För han är ju inte så dum han heller. Lily Allen var en duktig hon med, men tyvärr mådde jag inge bra under den konserten så jag somnade på marken men i alla fall, av det jag såg så var det bra skit. Jag var och tittade på Melissa Horn en sväng, hon var toppenbra. Precis som på studio inspelningar och väldigt sött mellansnack. Donkeyboy var inte så dumma de heller, men det kanske var för att vi åt grymt goda pizzor just då. Vi var på en clubspelning med Adrian Lux oxå, GALETbra! Det var längesen jag dansade så där mycket och det var så härligt. Markus Krunegård var sitt gulliga jag som vanligt, bra konsert. Sist men verkligen inte minst har vi Jay-Z och det var så JÄVLA BRA! Han hade med alla bra låtar, bästa framträdandet jag sett på länge med sånt drag. Publiken var galen! Konserten var galen! Jag vill leva om det igen igen igen och igen!
Sen så hade jag ju underbart folk med mig också, massa kärlek till alla ni gjorde festivalen så underbart fantastiskt! Peace and Love for the fucking win!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Emil

skit bra! :D älskar den där bilden på mig själv höhö

2010-07-14 @ 21:02:51
URL: http://§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0