P.I.P = Putte i Parken

Putte I Parken är en festival som hålls i Karlskoga, och dit ska jag och min vän Lidafina IDAG! Det ska bli så himla roligt. Vi åker dit för att först och främst se N*E*R*D! Men självklart massa andra, som The Hives, Oskar Lindros, The Sounds, Melissa Horn, Petter, Teddybears, Hoffmeastro & Chraa och Europe. Jag har varit på ganska många festivaler innan men det har inte Lidafina, så det här kan bli väldigt roligt, för båda av oss. Vi har kollat vädret, och det ser ut att bli en våt festival, men det får det bli. Vi skulle från början ha bara ett 2-3 manna tält som Lidafina köpt på rusta för inga pengar alls, sen när jag fick reda på att det skulle regna så blev det ändrade planer. För tälten skulle inte kunna hålla emot vätan särskilt bra, så jag packar ner mitt 3-4 manna tält också. Det är stabilare och mer väta tåligt. Men det ska ju inte regna hela tiden, i vilket fall så tror jag att det kommer ÄGA! Så wish me luck people för nu bär det av mot skogen!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0