Svartsjölandet - vart ska man dit och göra om inte hälsa på världens underbaraste syster!

Dålig på att uppdatera som vanligt haha men har man fullt upp så har man!
Men förra veckan bestämde jag och min äldsta kompis, hon är 12 timmar äldre än jag, att vi äntligen skulle ses igen. Hennes föräldrar bor ute på det väldigt vackra svartsjölandet och hon var hundvakt så det var bara att åka dit :) Eftersom det är så fruktansvärt kallt ute så blev det att bada på en gång, det blev bad vid en gullig liten strand med vovven, Kickans pojkvän, hans kompis och Kickan såklart. Efter det blev det handla mat och plocka upp lite mer folk, för då bar det av till blå lagunen. Som är ett gammalt sandtag där vattnet är jättevackert men väldigt djupt (läskigt!). Där grillade vi och lekte massor, so much fun! Sen skulle vi hem till Kickan och kolla på film, hon bor i Bromma, och självklart så skulle bron över till Bromma inte fungera. Det är en sådan bor som går att öppna och stänga, men till dagen i ära så gick den inte att stänga. Mitt förslag var då att satsa över men det tyckte inte Kickan så vi tog färjan över till Slagsta istället. Vi kom hem till henne till slut, det slutade med att alla sov där eftersom klockan tickat iväg en aning, men det var supermysigt. Lite bilder skadar ju inte så...!
Peace!
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0