Glädje i sin renaste form!

Min student förtjänar ett eget inlägg. Det var hittills verkligen den bästa dagen i mitt liv! För att visa detta blir det ett bildspel, vad kan vara underbarare än bilder, de säger verkligen mer än 1000 ord. såhär såg jag ut när jag vaknade klockan halv sex på morgonen. Tro inte att man kan sova dagen innan heller, så att vara utvilad är rent önsketänkande. Men det behövs inte heller, man kan leva på glädjen hela dagen, jag lovar.
Färdig och på väg till Mälarhöjden för champagnefrukost så såg jag ut så här.
Väl framme sprutade champagnen och alla var så vackra! Jag fick en snilleblixt på att jag skulle ta bilder med alla i klassen vilket jag gjorde. En väldigt bra idé, på det sättet kommer jag inte glömma någon, för jag har dem på bild.
världens bästa tjej <3en till underbar knäppis! <3
Sen åkte vi till skolan där det var dags för fotografering och betygsutdelning. Jag är nöjd över mina betyg, tre år natur med ett snitt på 17,6 (utan merit) är jag helt nöjd med. Sen skulle vi äta studentlunch på en båt, det var det ända som kunde innehållit lite mer alkohol ha ha ha men det var mysigt. Lärare höll tal, stipendium delades ut osv. men efter det var det utspring!!!! LYCKA!
Man kramade familjen och alla underbara vänner som hade kommit <3 Sen var det bara att byta om till lite oömma kläder...
... fylla på förrådet...
... och hoppa upp på flaket...
...och FLIPPA!!!
HAHAH!
Efter det åkte jag motorcykel hem från stan, bakom vem vet jag inte men hem kom jag.
Älskar mina föräldrar över allt de ordnat så fint och över hur underbar min familj är, jag skulle inte vara någonting utan dem. Äkta kärlek!
Sen fortsatte kvällen i samma lyckliga anda, vänner och släkt kom och firade mig! Som sagt det var helt enkelt den bästa dagen i mitt lilla liv :D
Bilder på lite allmänt underbara människor under dagen!!!!
Vacker bild som päronen valt med omsorg haha!
Tack till alla fina människor som delade denna dag med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0