Mysig midsommar!

Midsommar blev mysig trots allt :) Jobbade först hela dagen eller till klockan halv tre, då blev jag upphämtad av mina kusiner och det bar av ut till mitt land. Som ligger utanför Norrtälje, riktigt vackert! Där väntade familjen och gamla vänner som jag inte sett på riktigt länge, så det var superkul att träffas igen. Resten av dagen gick mer eller mindre åt till att äta haha men jag klagar inte, speciellt inte när det gäller jordgubbståror, kladdkakor, rabarberpaj m.m. Sen blev det lite promenader och logdans också, önskar att jag hade lärt mig att dansa pardans,men tyvärr så är det inte riktigt min grej tråkigt nog! Men lite dansade jag i alla fall (A)
Idag har jag jobbar,somnade på bussen och åkte förbi min station och hämnade på Drottningholm. Så tog en tripp förbi kungen haha nejda tog bussen tillbaka :P Efter jobbet tog jag en spring tur och fick för mig att bada i slottsparken... vilket jag såklart gjorde iförd vad är censurerat, men det var härligt i vilket fall! Nu ska jag träffa mysiga människor och ha en härlig kväll!
Peace people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0