Countdown


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu är du där min söta lilla unge. Tänk vad tiden gått fort! Du bestämde dig i september och nu är det redan december.

Det kommer att kännas tungt att gå och lägga sig första natten och inte kunna gå in och säga "god natt" till dig. En liten tår ligger i vrån men jag är ingen liten lort, nej då jag klarar det här. Framför allt är jag så glad för din skull. Stolt för att du vågar. Lycklig för att du följer dina känslor. Framför allt är jag så tacksam för att just du är du. Älskar dig så, kramar i massor ~mamma

2010-12-13 @ 22:38:44
Postat av: Anonym

Hallå där köp blåbär!

Kan vi får lite uppdateringar från Alpvärlden.

Dag 1 fryser

Dag 2 fryser

Dag 3 tinat upp!!

Mohahahahahaaa!

2010-12-16 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0